en dag kvar!

Om man inte räknar med idag så är det bara en dag kvar tills Andrea kommer hem, en dag tills påsklovet är slut och skolan börjar! Det ska bli jättekul att träffa min Dea igen men inte lika kul att börja skolan.. Jaja nu är det ändå inte långt kvar tills det är sommarlov. Längtar redan!
Idag har jag varit med Mikkan. Vi har solat solarium, lite fusk men man mst ju vara lite brun innan man satter på sig bikinin och ska sola eller bara ute. Efter det åkte vi hem till mej och åt mat och spelade tvspel, jättekul! Mikkan var sämst på golf, haha! Nu har vi fixat oss och hon åkte precis. Om en timme ska jag till mina kusiner på mammas sida och äta middag. Kommer nog inte vara där så länge..

En blid på mej och Mikaelas pussmun

Kram på er, E


Kommentarer
Postat av: Liene

cool bild och fin!:)

tur att jag slipper problemen med att vara kritvit i början av sommaren, för min hud sparar på sin solbränna så jag har det hela året om typ:

2009-04-13 @ 13:27:42
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0