nästan sommar kanske?

ÅHH vad underbart varmt det har varit idag! Förlåt för att jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna men nu ska det bli ändring! Igår var Hanna och hennes familj här. Hon är som min storasyster fast vi är inte släkt på ngt sätt alls, vi har bara kännt varandra 10 år nu tror jag att det är och våra familjer reser alltid utomlands tillsammans. Det är väldigt kul!
Idag har jag varit på farmor och farfars land! Jätteskönt och trevligt var det. Mina kusiner på pappas sida var där också. Hade inte med mej någon kamera så det blev inga bilder, men jag har bilder på mina påskpresenter!
Imorse så sprang jag runt i hela lägenheten och letade lappar.. mamma har gjort lappgömma till mej, det kanske är lite barnsligt men otroligt kul!! Någon annan som har fått massa presenter eller godis? Eller kanske också har sprungit lappgömma?

Jag fick en bikini, ett linne , två diadem, en par örhängen, pennor och strumpbyxor och en svart body som inte finns med på bilden. 

Nu ska jag gå ut på balkongen och njuta av sista solen för idag! Skriver kanske ikväll, puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0