påsklov

Nu är det lov, jätteskönt! Men det betyder att Andrea åker :( Hon åker imorgon (måndag), planet går runt kl 7 på morgonen. Kommer sakna henne jättemycket men en vecka går ju snabbt och då är det också jag som kommer sköta bloggen själv tills hon kommer hem igen :)
 I'm gonna miss you babe A.

Just nu sitter jag och kollar på film med mamma, Something New, bra film faktiskt.. jag har sett den förut. Jag är förkyld nu också, eller jag har vait det ett tag med det vill aldrig gå över! Näsan bara rinner och rinner så det är vel bra att man har lov nu så att jag kanske kan bli frisk tills skolan börjar igen.

Godnatt sen till alla, E


Kommentarer
Postat av: annika

Coool bild =)

2009-04-07 @ 11:46:19
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0