we're doing it in my van every sunday

Jag kör ett litet inhopp i pausen för jag har tillgång till dator nu.
Det har inte hänt så mycket på senaste tiden. Jag har skaffat godis,läsk,chips- och kakförbud i ett år. Och jag lovar att jag kommer klara det. Jag klarade att vara utan godis och annat i ett år så varför skulle jag inte klara det nu?
Jag har varit ute och sprungit väldigt mycket också de senaste veckorna. Är väldigt stolt över mig själv...
 

Jag och min familj har varit och hälsat på mormor i Småland i några dagar, men idag ska vi åka tillbaka till landet. Mamma fyller år på torsdag och då kommer Elin hem från Ängsholmen!!
Jag har bestämt att hon ska komma till mitt landställe och Anna Jernberg oxå.

Jag ahr skaffat en egen blogg. Byyness.blogg.se ! Kolla in där också vettja. Jag kommer fortfarande att skriva i denna ;)

Pussar och Kramar
Andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0