090607

förlåt för att vi inte har skrivit på länge.. andreas internet funkar inte och jag har inte varit hemma. Nu är jag det dock, men ska iväg när som helst igen!
Min kusin fyllde 25 igår så grattis till henne!  Och också grattis till alla som tog studenten i fredags.

Igår var jag och Andrea inne i stan, jag köpte en jättefin kofta från vero moda (kanske lägger ut bild sen). När vi hade köpt den åkte vi vidare till VikingaCupen som var igår och idag.. Det är en gymnastik tävling, vi jobbade bara dör eftersom att det är våran förening som arrengerar(stavning?) allt!

På kvällen åkte jag till Hanna och sov där, kom hem för ca 10 min sen och nu ska jag åka. 
ska försöka skriva ikväll när jag kommer hem, kram E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0