you make me smile

Wäähäj! Nu är det inget kvar i skolan! Betygen sätts imorgon, vilken betyder att man kan göra typ vad man vill. JÄÄÄJ! Eftersom att det inte är något kvar i skolan är det snart också skolavslutn ing och då måste man vara fin.

när jag var på mallorca köpte jag en röd och vit klänning som jag ska ha på avslutningen. Men sen kom bara problemet SKOR!! Har varit inne nästan hela dagen idag (efter skolan) i stan och letat efter ett par skor som jag vill ha och nu har jag dom. Dom är jättefina, inte så speciella.. röda och högklackade, kan lägga upp bild på dom senare så får ni se!


Fin bild från Palma på Mallorca.

Kram, E <3

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: låter trevligt! =D

2009-06-01 @ 20:58:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0