sjuk

Förlåt att jag itne bloggade igår, men jag hade en datafridag. Det var ganska skönt faktiskt... men jag tittade på Criminal Minds så jag satt i alla fall framför en skärm.
Träningen igår gick väldigt bra! Enda problemet är min sträckning, men det löser sig nog... Nej föresten! Det är inte alls det enda problemet. Jag är sjuk idag. Ingen skola och ingen Elin på eftermiddagen.
Jag är jätteförkyld, halsont och huvudet snurrar. Vi som har tävling imorgon. Det är därför jag är hemma. Så att jag kan vila upp mig så att jag är friskare imorgon. Fas jag tänker köra även om jag är sjuk. Ingenting kan stoppa mig! Hahaha!

Min dag är ganska enkel... ta det lugnt, titta på tv och läsa. Det blir nog mest vänner idag... Just nu är det säsong 5 som spelas. Jag bokstavligen hatar Emily. Hon är helt störd och omogen!!

Åt världens godaste frukost! (bakgrunden på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0