jag har upptäckt skype, hehe.

745 unika besökare hade vi igår... Det är rekord kan man säga, hehe. Det är så himla skönt för att det är kristi Himmelsfärdsdag imorgon så vi är lediga båda torsdag och fredag. Ska kanske till grönan med Céline imorgon ")
Denna helg kommer mest bestå av packning och plugg... Vi flyttar ju på måndag. Då ska jag få större säng! Så jääävla nice.


Asså vet ni hur mycket plugg jag har nästa vecka eller? Min kalender är fullproppad. Fast på fredagen ska jag och några tjejer i min gymnastikgrupp åka till Elsas landställe. Det ska bli så himla roligt! Fast jag måste åka hem på lördagen eftersom jag och Molly ska jobba på Mollys grannes 40årsfest.


Pussar från A

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; åh, tack :D vad glad jag blir! nejmen.. har ganska mycket i skolan och sådär.. men det slinker nog in ett inlägg snart! håll utkik ;)

2009-05-20 @ 21:45:57
URL: http://feliciahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0