aj :/

Hejsan ,
aj aj aj säger jag bara. Jag ramlade på moppen idag.. inte i hög fart eller ngt alls men jag fick typ hela moppens tyngd på mitt knä, så det är ett skäpsår där nu :/ det syns inte alls mkt men det svider som in i bomben! inte kul, bara för allt jävla grus som inte är bort sopat!
 till ngt lite roligare, jag fick mitt kort från andrea idag, från fuerteventura. En vecka sent nästan två men men, lite kul efter som att jag redan har hört om allt de gjorde och så får man läsa det nu. Men det är alltid lite trevligt med post :)
ett annat brev jag väntar på är från ängsolmen. Det är en ö i skörgården som har sommarläger som jag brukar vara på, har blivit för gammal för att vara deltagare nu, så nu har jag sökt in till en ledarutbildning.. min kompis och även guddotter som bor i afrika sa att vi skulle få svar veckan när vi hade påsklov men inget har kommit ännu. När jag säger guddotter kanske ni börjar undra lite.. vi är lika gammla, men det va så att vi konfade oss tillsammans i sommras, vi kände varandra sen 3 år tillbaka och så skulle hon döpas, då tyckte vi att det skulle vara kul om jag va gudmor eller "fadder". Och så blev det.. haha.

Här är Klara, guddottern, här hade vi varit uppe i över ett dygn.

Nej nu ska jag sova.. blev jättetrött helt plötsligt.
puss&kram , E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0