Funderar lite över en sak..

Varför är det så att tjejer nästan alltid måste ha en kille för att må bra?  Man är så lycklig och allt är så underbart om man har någon, men när det tar slut så mår man ju bara skit! Många tjejer med dåligt självförtroende blir förstörda så fort de inte har en kille, tänker att ingen vill ha dom och att de är så dåliga osv. Varför är tjejer så beroende av att man alltid ska bli bekräftade av killar? Alla tjejer är jättebra, man behöver inte få bekräftelse för att man ska veta att man är bra. Jag säger inte att alla tjejer är så här men väldigt många och egentligen klarar vi oss utan killar.
Men en sak till.. är det så för killar också? Att det behöver bli bekräftade av tjejer, eller att de måste ha en tjej för att må bra eller  bättre.
Det är lite patetisk egentligen hur man går runt och fantiserar om det perfekta förhållandet, absolut så är kärleken hur mysig som helst men måste man ha den hela tiden?



Vad tycker ni? Är kärlek det viktigaste eller förstorar alla bara upp det otroligt mycket? 
                                                                                                                                                                                                 puss, E <3

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: jaaa, vad ska du göra i sommar då?:)

2009-05-27 @ 21:40:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: låter trevligt :)

jadu, jag ska till gotland med två kompisar över ett par dagar, jag ska på ålandskryssning med min pojkvän och jag ska gå en distanskurs i litteraturhistoria :)

2009-05-27 @ 23:09:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

jag skulle inte kunna leva utan kärlek - men det behöver ju inte vara till en specifik person!

2009-05-28 @ 16:35:48
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Bettan

åå vad snällt att ge pengar till UNICEF:)

men nåväl idag då har jag bara varit i skolan.

Sen ikväll så blir det the simpsons;)

Vad ska du göra ikväll då??

2009-05-28 @ 18:33:41
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0