skärtorsdag

God morgon alla :) förlåt att jag inte skrev något igår.. hade fullt upp, fick två tillfällen att hitta dator och då svarade jag på kommentarer. Som tur va så skrev ju Andrea :) det va synd att jag missade henne, men nu vet jag att hon fortfarande har det bra och hon ska skicka ett vykort till mej, JÄÄÄJ!
Idag ska jag kolla på moppehjälm med pappa. Hoppas verkligen att jag hittar en bra för den som jag har nu är väldigt sliten..
Just nu kollar jag på OHT, som alltid. Ska snart åka och hjälpa mamma med att handla. Sen åker jag in till pappas jobb och äter lunch och sen kollar vi på moppehjälmar.
Ikväll kommer mormor, morfar, farmor och farfar.. det blir vel lite kul.
Skriver nog mer ikväll, kram E

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

OTH <3

2009-04-09 @ 17:55:56
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: tack för din röst på Veckans blogg :) <3

Glad påsk!

2009-04-10 @ 15:22:44
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0