that's enough!!

Nu räcker det för fan med shopping för min del. Jag är ju för tusan beroende. Pengarna är helt slut... Tur att vi ska till landet så kommer jag inte handla någonting. Kommer bara ligga och sola och bada! Fett nice... Låter inte det härligt?

Jag var i stan med Måhli idag och åt världens godaste lunch. Haha en kycklingsallad på Sandy's :P McDonalds kommer det ta ett tag tills jag äter där igen! Nu börjar de nyttiga veckorna för mig. Jag ska köra sommarstyrka(har fått från gymnastiken) och ut och springa. Sedan kommer man ju simma mycket också. 
Mollsan och jag var ju ute och sprang idag runt Kottla sjön(4.5 km) men vi sprang inte hela tiden. Efter det körde vi lite styrka och simmade. 



Bikiniöverdel - Åhléns
Bikiniunderdel - H&M
Hotpants - H&M
Body - Gina Tricot

Ska träffa Martina imorgon! Vet ni hur glad jag är över det eller? Det var sjukt länge sedan... Sedan ska jag träffa Elin sista gången innan hon åker till Ängsholmen och är borta i 2½ vecka... Hur ska detta gå?

xoxo A

Kommentarer
Postat av: vendela

härligt att träna ;)

2009-07-02 @ 00:33:21
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: åh, jaag med. :D haha. :) så grymt bra. :)

2009-07-02 @ 17:05:11
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

okej de blir nog bra! och hörni, jag har en liten överraskning på min blogg till mina läsare :)

2009-07-02 @ 20:31:30
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0