landet nästa

sommarlov har ju nästan alla nu eller ?
vi fick det igår och jag vet att många fick det idag och jag känner några som får det imorgon! haha till dom ^^ nej men hud vad skönt det är! idag har det varit värsta varmt ute ju! otroligt skönt.. idag vid typ 1 åkte jag till Hanna som bor låångt här ifrån.. ute på ingarö som ligger utanför värmdö! Där har jag varit hela dagen och vid sju åkte jag hennes brorsa och våra föräldrar ner fotbollsplanen för att kolla på min köäre bror som skulle spela match men såklart är han halvt skadad så han fick inte spela i första halvlek.. i pausen åkte jag hem för att jag inte orka de vara kvar.

Någon gång ikväll kommer andrea hit.. hon ska sova här men jag vet inte när hon kommer..

Morgondagens planer:
andrea och jag vaknar
mikkan kanske  kommer förbi
hanna kommer
planera och bestämma inköp till landet
åka till landet!

Imorgon åker vi till landet! Jag, Andrea, Mikkan, Freddie och Anna det ska bli så himla kul! Utan föräldrar..hihi (A)

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0