måndag

Jag ber också om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge. Som tur är har jag ju Andrea som också bloggar :). Helgen va helt fullbokad. Först på fredagen så va  jag i skolan och träffade massa människor igen :) jäääj! Fast vi va dock inte så mkt i skolan.. kl 11 åkte hela klassen in till stan och kollade på bio, Slumdog Millionare. SJUKT BRA!! Den va verkligen det och jag tipsar verkligen att se den om ni vill gå på bio!
 

Efter filmen så slutade vi och då träffade jag mikkan i stan.. Vi två och en kompis från klassen (Madde) gick runt i stan lite och lallade.. Efter mkt flum åkte vi hem Mikkan till sej och jag och Madde till mej. Vid 9 drog Madde iväg och jag åkte till Mikkan, där sov jag också för att vi skulle på tävling på lördagmorgonen.
Så som sagt på lördagen vaknar både jag och Mikkan 7! Hel knäppt faktiskt, men vi gick upp och när vi va klara runt 9 ngt så åkte vi till hallen. När vi kom dit fick jag massa jobb som jag egentligen inte skulle göra men det va inte så jobbigt.
Efter  alla olika tävlingar runt 8 på kvällen så åkte jag och Dea hem till mej. Hon sov hos mej som typ varje helg :P
Sen var det söndag ny tävling att åka till och nytidsomställning! Någon som glömmde att ställa fram klockan en timme kanske?
Vi jobbade iaf den dagen, inte så jobbigt.. sen åkte jag hem och pluggade. Åkte till träningen kl sju, hämtade upp mikkan på moppen. Det är så skönt nu när man kan åka, ÄNTLIGEN! Va på träningen i en timme sen åkte jag hem igen.
Idag har jag varit i skolan! OBS! jag vill inte att det ska bli fredag, eller jag vill att det ska bli lov och allt men det är så att jag har 2prov, 1 uppsatsskrivning och kanske en debatt sak på engelsa.. DET SUUUGER!! Men men vad kan man göra när lärarna är så dumma så de lägger typ alla prov på samma dag precis innan lovet!
Fick gå en timme tidigare från gympan idag för att jag ändå inte skulle vara med.. Jag åkte in till pappas job istället för att åka hem. Träffade Hanna där. Hon är som min storasyster, fast vi är inte släkt eller så på ngt sätt bara familjekompisar. Kom hem vid 5 och nu sitter jag här.
Men nu mst jag plugga, ska göra ett kemi prov på onsdag också som jag missade förra måndagen när jag opererades..
Hope you had a GREAT weekend! See you <3


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag vet, så mums :D

2009-03-30 @ 20:15:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sanne

Var med att tävla om att bli veckans blogg!

Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget.

Jag drar en slumpmässig vinnare på måndags kväll (30 mars 2009!)

LYCKA TILL!

2009-03-30 @ 20:32:03
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/
Postat av: anna

älskar den där filmen! så jäkla bra :)

2009-03-30 @ 20:41:20
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

ja det är bara fint med mig! :) skönt att måndagen snatr är över.

2009-03-30 @ 21:35:26
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0